01

Luna plače, rida, jeca, VAPI! Videla kako se LJUBI SA KIJOM! Otišla kod Slobodana - NIJE IZDRŽALA!





Luna Đogani je pukla zbog toga što joj je Jovana Tomić Matora, koja je njena drugarica iz spoljnog sveta, okrenula leđa zbog Kije Kockar. Njima dvema je postavljeno pitanje: "Zašto tvrdite da ste prijateljice spolja, a u kući nikad ne pričate".

Odgovor na ovo pitanje prva je dala Luna, koju je cela situacija sa Matorom veoma potresla.
Luna: Ona je mene užasno razočarala ovde, ja to njoj nisam nikad rekla jer smatram da nema nikakve vrednosti. Nemam ništa protiv da se druži sa Kijom, ali ona i Sanja su uvek negativno komentarisale o Kristini, a onda ih vidim kako se grle i ljube sa njom. Nemam ništa protiv toga, ali nemojte da glumite da ste mi drugarice. Jovana je ta koja je govorila za Kiju i Filipa sve i svašta, a sada je brani.

Matora: Kija je najveći folirant ovde. Ali ona dođe i priča s nama, iako je svi pljujemo ovde. Kija mi je i sada prišla i pitala kako sam jer je videla da mi je loše, nije ni zbog čega u "Zadruzi", već zbog nečeg spolja. Više me je ovde ispoštovao i bio uz mene Slobodan nego ti, koja si mi drugarica. Nikad se nisam zagrlila s Kijom, niti osetila potrebu da s njom budem bliska.
Luna je nakon ovoga otišla u izolaciju kod Slobe Radanovića i briznula u plač.

- Mene boli što sam ostala sama. Ja više nemam sa kim da pričam. Misliš da je meni lepo? Milan je dvoličan, i on mi nije prijatelj. Ja sam ovde najgora. Svi su bolji ljudi od mene. Ljudi me napolju mrze. Šta sam ja sebi dozvolila, kajem se što sam ovde ušla - tužna je bila Luna.





04